Bezpieczeństwo danych w systemie iCargo jest dla nas priorytetem. Ważną informacją techniczną jest fakt, że Usługodawca nie zna i nie przechowuje haseł użytkowników w formie jawnej.
Wszystkie hasła są nieodwracalnie kodowane, co oznacza, że nikt z obsługi technicznej nie może ich podejrzeć ani „przypomnieć”. Jedyną drogą odzyskania dostępu jest zresetowanie (nadanie nowego) hasła.
Jeśli masz problem z logowaniem, ścieżka postępowania zależy od Twojej roli w systemie.
1. Jesteś pracownikiem (Użytkownikiem)?
W przypadku zapomnienia lub utraty hasła, należy skontaktować się ze swoim Administratorem wewnątrz firmy.
Administrator zarządza kontami pracowników i może ustawić dla Ciebie nowe dane dostępowe w panelu zarządzania iCargo.
2. Jesteś Administratorem (Reprezentantem)?
W Twoim przypadku istnieją trzy ścieżki odzyskania dostępu, w tym 2 zgodnie z § 51 Regulaminu.
ŚCIEŻKA 1: W twojej firmie ktoś inny ma konto administratora
W przypadku zapomnienia lub utraty hasła, należy skontaktować się z innym Administratorem wewnątrz firmy.
Administrator zarządza kontami pracowników i może wygenerować dla Ciebie nowe dane dostępowe w panelu zarządzania iCargo.
ŚCIEŻKA 2: Masz dostęp do swojego E-maila Reprezentanta
Wyślij prośbę o reset hasła na nasz Adres BOK (bok@icargo.pl), pisząc bezpośrednio ze swojego E-maila Reprezentanta. Po zweryfikowaniu adresu, zresetujemy hasło i prześlemy nowe dane dostępowe na ten sam adres.
Ważne
Zgodnie z Regulaminem, mimo wysłania prośby z poprawnego adresu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do dodatkowej weryfikacji tożsamości i może poprosić Cię o przesłanie dokumentu podpisanego profilem zaufanym (ePUAP). Nie traktuj tego jako stawianie barier, ale jako o dbanie o Twoje bezpieczeństwo!
ŚCIEŻKA 3: Nie masz dostępu do swojego E-maila Reprezentanta
W przypadku zapomnienia lub utraty hasła oraz jednoczesnego braku dostępu do skrzynki E-mail Reprezentanta, musimy potwierdzić Twoją tożsamość zgodnie z § 51 ust. 3 Regulaminu.
- Wniosek o zmianę i reset: Musisz przesłać do nas oficjalną prośbę o zmianę E-maila Reprezentanta na nowy adres oraz o zresetowanie hasła.
- Weryfikacja elektroniczna: Usługodawca uzależnia dokonanie tych zmian od przesłania dokumentu (PDF) podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji firmy (zgodnie z CEIDG lub KRS) podpisem zaufanym (ePUAP) lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- Realizacja: Po pozytywnej weryfikacji podpisu, zaktualizujemy Twój E-mail Reprezentanta w systemie i prześlemy nowe dane dostępowe na Twój nowy adres.
3. Przykładowe wzory wniosków
Ścieżka 2: Wysłanie e-mail
Temat: Prośba o reset hasła Administratora – [Nazwa Firmy]
Jako Reprezentant firmy [Nazwa Firmy], [NIP] proszę o zresetowanie hasła do konta [Login] w systemie iCargo o Adresie Usługi [Adres usługi].
Pozdrawiam
[Imię Nazwisko]
gdzie:
- [Nazwa Firmy] – Super spedycja Sp. z o.o.
- [NIP] – 9741382465
- [Login] – admin
- [Adres usługi] – https://vz.icargo.pl/vz4586
Ścieżka 3: Wymaga podpisu ePUAP / Plik PDF
Przygotuj dokument PDF, na przykład o poniższej treści, a następnie podpisz go elektronicznie i prześlij do nas email:
WNIOSEK O ZMIANĘ E-MAILA REPREZENTANTA I RESET HASŁA
Niniejszym, działając w imieniu [Nazwa Firmy], [NIP] wnoszę o zmianę adresu E-mail Reprezentanta.
Zgodnie z § 51 ust. 3 Regulaminu, proszę o:
Zmianę adresu E-mail Reprezentanta na nowy: [E-mail Reprezentanta].
Zresetowanie hasła dla użytkownika: [Login] pod adresem usługi: [Adres usługi].
Dokument podpisano elektronicznie (ePUAP / podpis kwalifikowany) zgodnie z wymogami Regulaminu i zasadami reprezentacji podmiotu.
gdzie:
- [Nazwa Firmy] – Super spedycja Sp. z o.o.
- [NIP] – 9741382465
- [E-mail Reprezentanta] – nowy adres skrzynki pocztowej reprezentanta
- [Login] – admin
- [Adres usługi] – https://vz.icargo.pl/vz4586
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta iCargo