Rozwiązano problem błędu uprawnień przy powrocie z podglądu przelewu bezpośrednio do listy przelewów.
Transport i spedycja
W oknie edycji zlecenia zmodyfikowano sposób wyświetlania listy spedytorów do wyboru, obecnie wyświetlana jest w formacie nazwisko imię, co ma za zadanie ułatwić wyszukiwanie spedytora na liście, ponieważ lista jest sortowana w ten sam sposób.
W oknie edycji relacji zmodyfikowano sposób wyświetlania listy spedytorów do wyboru, obecnie wyświetlana jest w formacie nazwisko imię, co ma za zadanie ułatwić wyszukiwanie spedytora na liście, ponieważ lista jest sortowana w ten sam sposób.
W oknie edycji spedycji 1:1 zmodyfikowano sposób wyświetlania listy spedytorów do wyboru, obecnie wyświetlana jest w formacie nazwisko imię, co ma za zadanie ułatwić wyszukiwanie spedytora na liście, ponieważ lista jest sortowana w ten sam sposób.
W oknie edycji relacji ujednolicono sposób zmiany numeru z nowym sposobem numerowania dokumentów, obejmującym oddział.
W oknie zmiany numeru zlecenia uzależniono wyświetlanie pola Oddział w zależności od parametru: Numer zawiera oddział ustawionego dla typu dokumentu zlecenia.
W oknie zmiany numeru zlecenia uzależniono wyświetlanie pola Przyrostek w zależności od parametru: Numer zawiera przyrostek ustawionego dla typu dokumentu zlecenia.
W oknie zmiany numeru relacji uzależniono wyświetlanie pola Oddział w zależności od parametru: Numer zawiera oddział ustawionego dla typu dokumentu relacji.
W oknie zmiany numeru relacji uzależniono wyświetlanie pola Przyrostek w zależności od parametru: Numer zawiera przyrostek ustawionego dla typu dokumentu relacji.
Rozwiązano problem braku uprawnień przy przejściu z okna podglądu Spedycji 1:1 bezpośrednio do listy.
Zabezpieczono przez ustawianiem numeru na podstawie pustej grupy spedytorów (gdy spedytor nie ma przypisanej grupy spedytorów).
W oknie edycji relacji dodano funkcjonalność weryfikacji numeru dokumentu przy zmianie spedytora prowadzącego relację.
W oknie edycji zlecenia dodano funkcjonalność weryfikacji numeru dokumentu przy zmianie spedytora prowadzącego zlecenie.
W oknie edycji spedycji 1:1 dodano funkcjonalność weryfikacji numeru dokumentu przy zmianie spedytora prowadzącego zlecenie i relację w ramach spedycji 1:1.
W oknie zmiany numeru zlecenia zabrano możliwość wyboru grupy spedytorów do zmiany dokumentu zlecenia, ponieważ musi być ona zgodna z grupą spedytora. Zatem w celu zmiany numeru zlecenia trzeba wejść w okno zmiany numerów i zapisać nowy numer. W przypadku gdy w numerze dokumentu nie jest uwzględniana grupa spedytorów – wszystko powyższe nie jest
konieczne lub nie występuje.
W oknie zmiany numeru relacji zabrano możliwość wyboru grupy spedytorów do zmiany dokumentu zlecenia, ponieważ musi być ona zgodna z grupą spedytora. Zatem w celu zmiany numeru relacji trzeba wejść w okno zmiany numerów i zapisać nowy numer. W przypadku gdy w numerze dokumentu nie jest uwzględniana grupa spedytorów – wszystko powyższe nie jest
konieczne lub nie występuje.
Rozwiązano problem podczas wyświetlania listy zleceń przy wybraniu opcji „Obroty spedytora” z menu „Stan”.
Dodano możliwość załączania obrazka reklamowego, jaki ma być umieszczany w stopce wydruku relacji, do konfiguracji modułu Transport i spedycja.
Rozmiar obrazka reklamowego jest sprawdzany i nie może przekraczać 256KiB.
Dodano funkcjonalność sprawdzającą i weryfikującą wysokość marginesu dolnego strony wydruku relacji, tak żeby była brana prawidłowa dozwolona wysokość dla wybranego szablonu. W przypadku szablonu 2 wysokość minimalna to 30, dla wszystkich pozostałych 80. W przypadku ustawienia zbyt małej wysokości marginesu, jest ona korygowana do pożądanej przez dany szablon.
Dodano wyświetlanie komunikatu po zmianie szablonu, z informacją o dopuszczalnej minimalnej wysokości stopki.
Zmniejszono minimalną dozwoloną wysokość marginesu dolnego dla „Szablonu 2” na 30 z 40.
W oknie edycji Spedycji 1:1 rozwiązano problem blokowania się komunikatu przetwarzam w przeglądarce Google Chrome poprzez zmianę komponentu do wyboru Towaru.
W oknie edycji zlecenia rozwiązano problem blokowania się komunikatu przetwarzam w przeglądarce Google Chrome poprzez zmianę komponentu do wyboru Towaru.
Rozwiązano problem braku uprawnień do okna edycji Spedycji 1:1 w przypadku przejścia z okna edycji bezpośrednio do innego okna poprzez toolbar.
W oknie edycji relacji dano możliwość wyboru nazwy towaru z listy podpowiedzi, dzięki czemu ujednolicono obsługę z oknem edycji zlecenia.
Rozwiązano problemu zakleszczania się programu przy wyszukiwaniu we frachtach.
Fakturowanie
Rozwiązano problem zmiany fragmentu numeru, np. miesiąca w numerze, główna część numeru pozostawała bez zmiany. Rozwiązano to poprzez wykluczenie z wyszukiwania powtarzania numeru – bieżącego dokumentu.
Dodano weryfikację czy dokument ma ID, czyli czy został zapisany – ponieważ dla nie zapisanego dokumentu nie można zmieniać numeru.
Firmy
Rozwiązano problem uprawnień przechodzenia do innych okien bezpośrednio z okna podglądu właściciela.
W oknie podglądu danych właściciela usunięto link do pobierania logo i zabezpieczono przed wyświetlaniem symbolu brakującego obrazka jeżeli logo nie zostało jeszcze wczytane do iCargo.
Przy wgrywaniu logo właściciela, zabezpieczono proces wgrywania tak, że pobierany jest tylko jeden plik.
Wprowadzono wyświetlanie komunikatu o przekroczeniu maksymalnego rozmiaru przewidzianego w iCargo dla Logo firmy lub właściciela. Dobrze przygotowane logo i wgrane do iCargo nie może przekroczyć 128kB.
Dodano sprawdzanie wielkości plików załączanych do właściciela:
Logo ma rozmiar ograniczony do 128KiB.
OCP ma rozmiar ograniczony do 756KiB.
System informowania kierownictwa
Zmieniono formatowanie kolumn danych w poszczególnych tabelach, w raporcie: Obroty handlowców (według przypisany do).
W Sekcji CRM, Systemu informowania kierownictwa dodano nowy raport Obroty z klientami. Raport ma za zadanie przedstawić w zbiorczej postaci obroty z firmami płacącymi za okres dat określony w polach: Od – Do. W wyniku otrzymujemy raport przedstawiający sumarycznie:
Przychód, koszt, zyski i zysk % ze zleceń pozyskanych od firmy płacącej.
Ilość zleceń pozyskanych od firmy płacącej.
Informacje grupowane są według firm płacących i walut zleceń.
Powyższy raport obejmuje zlecenia (z wyłączeniem anulowanych), także bez wystawionych faktur.
W Sekcji CRM, Systemu informowania kierownictwa dodano nowy raport: Raport marż. Raport ma za zadanie przedstawić w zbiorczej postaci obroty z podwykonawcami firmami realizującymi za okres dat określony w polach: Od – Do. W wyniku otrzymujemy raport przedstawiający sumarycznie:
Koszt i zyski ze zleceń sprzedanych lub realizowanych na aucie własnym.
Ilość zleceń sprzedanych podwykonawcy lub zrealizowanych własnym transportem.
Informacje grupowane są według firm realizujących transporty i walut relacji.
Ogólne
Dodano nowe wymagane tłumaczenia.
Dodano ograniczenie maksymalnych rozmiarów plików załączanych do iCargo: